Ekonomi

Lidya Grup, Xerox Türkiye Operasyonunu Satın Aldı

Dijital baskı teknolojilerindeki tecrübesiyle sektörün önde gelen firmalarından biri olan Lidya Küme, dünya ofis ve üretim baskı teknolojisi liderlerinden biri olan Türk şirketi Xerox’u satın aldı. Lidya Küme, ABD merkezli şirketin ilk kez gerçekleştirdiği bu satışla Türkiye’deki şubesindeki konumunu artırmayı ve yeni pazarlardaki konumunu güçlendirmeyi hedefliyor. İlk etapta 20 milyon dolarlık yatırımla hayata geçirilen bu projenin, hem Türkiye’deki baskı üretimini artırmak hem de online pazarı güçlendirmek amacıyla önümüzdeki 5 yılda 40 milyon dolarlık ek yatırımla devam etmesi planlanıyor. operasyon.

Dijital baskının Türkiye ve EMEA bölgesi başkanı Türk şirketi Lidya Küme, alanında önemli bir girişime imza atarak Amerikalı Xerox şirketinin Türkiye şirketini satın aldı. Cihazların kullanım alanlarının artmasıyla önemli bir ekonomik varlık haline gelen dijital baskı branşında ilk kez bir Türk firması, dünya markası bir markanın yerel firmasını satın alarak departman için yeni bir dönemin kapılarını aralıyor. Ofis tipi yazıcıların yanı sıra farklı kategori, boyut ve türlerde dijital baskı yapan. Bu yatırımı Xerox gibi küresel bir markanın yerel pazardaki güçlü çalışmalarıyla potansiyelini en üst düzeye çıkarmak amacıyla yaptıklarını belirten Lidya Küme İcra Kurulu Lideri Bekir Öz, Türkiye’yi hem baskı üretim üssü haline getirmeyi hem de ihracat yapmayı hedeflediklerini söyledi. İngiltere ve Avrupa’ya. dile getirdi.

Uzun yıllardır şubede olmanın getirdiği tecrübe nedeniyle reflekslerinin güçlü olduğunu vurgulayan Bekir Öz, “Lidya Cluster çatısı altında farklı kategorilerde dijital baskı yapan en iyi markaların distribütörüyüz. Şu anda sunduğumuz çalışmalar, son kullanıcının temas ettiği birçok reklam alanında, tanıtım materyalinde veya basılı materyalde imza altına alınmaktadır. Bu çeşitlilikten edindiğimiz deneyim, strateji ve esneklikle Xerox ile pazardaki konumumuzu daha da güçlendireceğiz. Şu anda Xerox’un Türkiye’deki pazar payı yüzde 6 ile yüzde 8 arasında seyrediyor. Önümüzdeki 5 yıl içerisinde ofis kümesi ve büyük ölçekli baskı makinelerindeki payını yüzde 20 seviyesine çıkarmayı hedefliyoruz” dedi.

 

“İki etapta yaklaşık 60 milyon dolarlık yatırım hedefliyoruz”

sen Ülkemizde her ebat ve türdeki kağıt baskıda kullanımı en yaygın markalardan biri olan Xerox’un Lidya Grup’a katılımıyla alışılmışın dışında bir yatırım modelini de hayata geçirdiklerini belirten Öz, Lidya Grup’a, Bu projeye 5 yıl içinde toplamda yaklaşık 60 milyon dolar yatırım yapacağız. Öz, “İlk etapta yaklaşık 20 milyon dolarlık yatırım yaptık. Önümüzdeki 5 yıl içinde hem baskı üretiminde faaliyet göstermek hem de Türkiye’deki online satış kanallarındaki büyümeyi yakalamak amacıyla 40 milyon dolarlık yatırım yapmayı hedefliyoruz. Bu kademeli yatırımları tamamladığımızda önümüzdeki 5 yılda başta İngiltere pazarı ve Avrupa olmak üzere yaklaşık 50 milyon liralık ciro artışı öngörüyoruz” dedi.

 

Xerox, Türkiye’deki küresel başarısını Lidya Cluster ile sürdürecek

Xerox MEEIA Bölge Lideri (Orta Doğu ve Afrika, Orta ve Doğu Avrupa, Avrasya, İskandinavya ve Hindistan) David Dyas, bu stratejik gelişmenin markanın Türkiye pazarındaki gücünü pekiştirmek adına çok hoş bir adım olduğunu belirtti. Dyas, “Lidya Grup ile uzun yıllardır çalışıyoruz. Türkiye pazarı bizim için çok önemli. Ancak daha da önemlisi markanın itibarına layık şekilde temsil edilmesi ve en iyi hizmeti vermeye devam etmesidir. Lidya Grup’un esnek mobilite, ülke koşullarına uygun finansal çözümler sunma yeteneği, güçlü hizmet organizasyonu ve saha çalışmalarıyla küresel başarımızı Türkiye’de en iyi şekilde sürdüreceğine inancımız tamdır.”

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort